در فصل امتحانات اگه به چند نکته زیر توجه کنید حتما نمرات بهتری میگیرید!

1-حتما صبحانه کامل ومغذی میل کنید.اگر بدون خوردن صبحانه سر جلسه برید بی شک نمره کمتری از وقتی صبحانه خورده اید میگیرید.

صبحانه های پیشنهادی :

-نان وحلیم

-نان،گردو،پنیر

-نان،گردو،پنیر،خرما

-نان،کره،مربا

-نان،کره،عسل

-نان،شیر برنج

-نان،فرنی

-چای را با عسل یا خرما،انجیر،توت خشک میل نمایید

-بهترین نان،نان سنگک میباشد

-شیر و لبنیات کم چرب مصرف نمایید

2-شام را در ساعات آغازین شب میل کنید تا باعث سنگینی نشود.بهتر است به علت بالا رفتن پروتئین،از کمی مواد پروتئینی بیشتری استفاده نمایید.

سیب زمینی،ماکارونی با سویا،میتواند انرژی خوبی در اختیارتان قرار دهد.

3-مصرف غذاهای دریایی از جمله انواع ماهی(مخصوصا ماهی دریا)،میگو به شدت مفید است

4-مصرف تنقلات مانند چیپس،پفک،به شدت زیان آور است وبه جای آنها از مغز بادام،فندق،تخمه،پسته و گردو استفاده نمایید

5-از مصرف فست فود ها و همچنین تن ماهی وسس مایونز در ایام امتحانات خودداری نمایید.

6-آبمیوه طبیعی استفاده کنید واز مصرف نوشابه های گازدار بپرهیزید.

7-برای مقابله با اضطرای کاهو،سیب،نعنع وریحان مصرف نمایید.

8-به جای شکلات از توت وانجیر خشک استفاده کنید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

معرفی رشته های دانشگاهی و رتبه قبولی-معرفی رشته دبیرستان

منابع کنکور-مشاوره کنکور-مشاوره تحصیلی-مشاوره درسی-انتخاب رشته-فیلم های آموزشی-کتاب درسی-کتاب تست-کتاب برنامه ریزی

پرفروش ترینها

تازه ها

مقطع دبیرستان و کنکور

ویدیوهای آموزشی